onsdag 24 oktober 2012

Dag ett

Elvis första natt hos oss gick jättebra :) Lite gny tills han insåg att han skulle ligga i korgen brevid sängen. Han sov nästan hela natten utan gråt. Sedan kring sju på morgonen tyckte han att det var dags att vakna så jag la mig på golvet hos honom en stund och vi köpte oss en dryg timme extra ;)

Elvis och jag steg upp kring åtta och lät husse sova lite längre. Vi gick ut på en liten kissrunda och kollade på världen runt omkring. Eftersom det var blåsig idag så flög det runt massa roliga löv som Elvis skulle äta upp ;)

Efter en stunds bus så gick vi upp och la oss i sackosäcken framför tvn och myste. Elvis somnade i mitt knä medans jag pillade på öron, tassar, svans och lilla magen ;) Imorgon ska vi nog testa att pilla lite och kamma en stund medans vi myser :)

Vi har även åkt bil en snabb sväng runt "centrum" idag då husse skulle köpa en bultsax till kompostgallret vi fixade till sängen. Bilresan gick bra och han slappnar lätt av i bilen - skönt för allas skull :)

Nu har husse farit på jobbet så vi ligger i vardagsrummet och slappar framför tvn. Elvis sover lite efter allt bus och jag passar på att läsa lite hundböcker innan vi ska ut igen :)

Nu ska vi ta det lugnt och skönt resten av kvällen så får ni som läser ha det så bra ni också ;)
Hej så länge!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar