lördag 5 januari 2013

Med rosett i lugg <3

Igår följde Elvis och jag med min familj till stan. Passade på att köpa lite "nödvändigt" men tyvärr hittade jag ingen parkas, det jag var mest ute efter :/ Däremot så fick Elvis en hel del från Djurmagazinet ;) Så nu han ett nytt halsband, en reflexväst, ett balsam, tuggben, en (söndertuggad) leksak, en peang och miljövänliga bajspåsar :) Har säkert glömt nått men i det stora hela var det rätt nödvändiga saker som han (jag) behövde ;) Efter att vi varit till stan så fick han följa med mig på tjejkväll med systrarna :)

Idag for vi till mina föräldrar för att hälsa på och bli bjudna på gomiddag ;)) Mormor & morfar kommer förbi också så då får vi träffa dem, det var jättelänge sen sist.

Upptäckte dessutom att Elvis "i smyg" tappat flera av sina mjölktänder och börjat få några nya vuxentänder. Han börjar bli så stor vårat lilla hjärta <3 Att tiden går så fort ;)

Ha det gott!  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar