fredag 29 mars 2013

Kalix

Sitter i bilen på väg mot Kalix, vi ska hälsa på hos svärmor och svärfar :) Har inte varit där sedan nyår så det är verkligen på tiden nu.

Har jobbat rätt mycket därav den dåliga uppdateringen här. De dagar jag har varit "ledig" har alltid bokats upp med allt annat möjligt så en lugn stund har vi nog inte haft på närmare tre veckor nu ;) Men sova får man göra någon annan gång :) Elvis har iallafall fått bli "dagis-barn" och det har gått över förväntan, vilket var hur skönt som helst för oss alla. När matte och husse har jobbat långa dagar båda två så får vi hämta hem en trött men nöjd hund som bara vill mysa ♡

Testade föresten att väga Elvis idag och han väger nu 5,2 kg :) Så det har börjat gå lite uppåt nu när aptiten blivit lite bättre. Sist vi vägde honom var på Öjebyns Djurklinik för nästan två veckor sedan och då vägde han ganska exakt 5 kg, så han har ju ökat ganska duktigt i vikt på kort tid :) Men vi är nöjda med alla små gram då han fortfarande är lite tunn ;)

Hade hoppats att Hurtta halsbandet och kopplet jag beställt skulle hinna komma innan vi for bort över påsk men det har inte dykt upp :( Har skickat ett meddelande via Facebook och efterlyst sakerna eftersom det ändå är en vecka sen jag beställde och jag har inte hört ifrån dem alls. Får väl hoppas att det dyker upp till veckan då :)

Ett utställningskoppel har jag också beställt, dock är det en "beställningsvara" då dem är handgjorda efter beställning så det dyker kanske upp om några dagar :) Ska bli så kul att testa det i ringen ;))

Nu ska jag vara lite social med sambon som kör :)

Ha det gott och glad påsk! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar