måndag 4 mars 2013

Snöbus

Kollade igenom telefonen och insåg att det fanns dåligt med utomhusbilder så jag passade på i morse när vi ändå har sol ;) En av anledningarna till att det finns dåligt med bilder är att det är nästan omöjligt att få till bra bilder på Elvis när vi är ute, han står i regel aldrig still ;P Det är ju lite kul med "actionbilder" också, man ser verkligen glädjen då ♡ Någon bild där han står stilla fick jag också, dock var jag ju så himla ointressant så han tittade mest åt andra hållet ;)

Himla skönt nu med lite kallare grader, jag bylsar gärna på mig lite extra bara vi slipper dem hemska snöklumparna på ben och mage :) Förra veckan trodde jag att vi hade kommit in i tovåldern då jag blev tvungen att kamma flera gånger dagligen eftersom det bildades småtovor hela tiden :/ Nu har det dock blivit bättre så det måste ha berott på vädret :) Blev lite orolig där ett tag för en så tidig och lång tovålder vill vi inte ha...

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och mysa ner mig i soffan med lillskrutt ♡

Ha det gott! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar