fredag 5 april 2013

Paket från Petster

Idag damp det äntligen ner i postlådan - paketet från Petster :)) Elvis har nu fått ett nytt större Hurtta halvstryp och ett matchande koppel. Ursnyggt och perfekt med invävda reflexer :) Verkar vara skönt när det är rundt men vi ska testa det "på riktigt" imorgon så vi får återkomma med en ordentlig utvärdering ;)

Har som ni säkert märkt blivit lite dåligt med uppdatering, men jag har jobbat rätt mycket och alla lediga stunder går åt till annat ;) Nästa vecka är inte lika fullspäckad så jag ska försöka uppdatera lite bättre då :)

Nu ska vi fredagsmysa lite framför någon film innan det blir för sent :) I helgen ska jag upp och jobba delad tur både lördag och söndag. Då jobbar jag 7.30-21.00 och så är jag hemma 2 timmar mitt på dan :)

Ha det gott! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar