söndag 12 maj 2013

Årets första dopp

Ikväll passade vi på att ha Elvis lös på kvällsrundan då vi hittade en stor fotbollsplan med staket. Eftersom det fortfarande är rätt blött och massa gammalt gräs så tog vi på honom overallen, vilket jag är väldigt glad över! Elvis valde nämligen att ta en "genväg" över ett vattenfyllt dike... Istället för att följa oss över bron så tog han den snabba vägen - han hoppade i och vadade över. Älskade lilla sötskrutt ♥ Vi fick oss iallafall ett gott skratt både sambon och jag ;)

Så imorgon måste jag skölja ur pälsen lite, han luktar lite träskaktigt kring ben & mage. Hann inte göra det idag då vi var borta hela kvällen. Det syns nu inte alls att jag duschade Elvis det sista jag gjorde fredagkväll... :/ Men man får tänka positivt, han verkar gilla vatten iallafall ;)

Ha det gott! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar