tisdag 11 juni 2013

Snart "sommarlov"

Här på bloggen har det stått rätt still tyvärr. Jag har jobbat mina sista dagar på mitt långvikariat och så har vi varit utomhus alla lediga stunder så det har inte riktigt funnits tid att sitta vid datorn. Jag uppdaterar mest via Instagram så om någon vill följa oss via bilder så heter jag "Tjoopa" :)

Förra veckan så gick min yngsta syster ut 9an. Hon var så himla fin ♥ Tänk att det bara är 3 år till hon tar studenten...

Idag har jag och lillskrutten varit ute och lekt innan det var dags för en ordentlig genomgång av pälsen igen. Han blir alltid så himla snygg efteråt! En riktig "heartstopper" ;) Hade egentligen tänkt duscha honom imorgon men jag blev idag tillfrågad att hoppa in och jobba för en som blivit sjuk 2 dagar den här veckan, då måste Elvis gå på dagis och han blir så dammig och smutsig så jag sparar duschen till på fredag så han får vara ren och snygg under semestern ;)

Nu ska lilltrollet och jag mysa lite innan husse kommer hem från jobbet ♥

Ha det gott! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar