onsdag 7 augusti 2013

Klick klick!

Samsung NX1000
Denna svarta skönhet har gett mig ett allvarligt fall av "kliande" klickfinger ;)) Är hemskt sugen på att klicka hem den efter att jag pratat med en expert i butik samt klämt och känt på några olika systemkameror
Denna har allt jag kan önska; det blir bra bilder även på autoläge (bra i början), den filmar i HD, den är snabb, lätt att förstå, snygg, bra inställningar, programvaran gör att jag kan samköra den med min mobil och så det kanske viktigaste - den är liten och portabel.
Jag kommer med andra ord faktiskt att orka "släpa" runt på den, något jag varit lite orolig över att jag inte skulle gjort med en stor systemkamera. Och det är ju faktiskt därför man köper en kamera, för att ANVÄNDA den! Det spelar ju ingen roll hur bra bilderna blir om man inte orkar ta med sig kameran, as simple as that ;)

Ha det gott! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar