onsdag 20 november 2013

Nyduschad med Bio-groom

Idag har våran lilla trollunge fått sig ett välförtjänst bad, nu ligger han vid mina fötter och luktar sååå gott <3 Älskar hur mjuk han blir efter ett bad :D
Den här gången tog jag fram en gammal goding till badet, Bio-groom. Använde det när Elvis var yngre men av någon anledning hade jag "glömt bort" hur mycket jag gillar produkterna. Dem luktar väldigt gott, löddrar bra, är lätta att skölja ur och är skonsamma för hud och päls.

Innan badet var det dags för en ordentlig genomborstning, blev helt chockad hur lättkammad han var! Tror inte att jag hittade en enda tova! Lite lös päls bara men inte allt för farligt, den snabbaste genomkamningen någonsin - kan det vara så att vi klarat oss genom den fruktade tovåldern? Det verkar som det iallafall :D

Här kommer lite mobilbilder på ett nybadat litet troll <3 Tyvärr var det slut batteri i systemkameran så mobilen fick duga ;)

Nu kräver en viss liten hårig herre att få gå ut på kvällsrundan, bäst att göra som han säger ;)






Ha det gott! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar